Doprava a platba

Každou objednávku se snažíme doručit k Vašim dveřím nebo na vybrané výdejní místo v nejkratším možném čase. Ale nezáleží nám pouze na rychlosti. Kvalita doručení Vaší objednávky je pro nás stejně důležitá.

 

CENA ZA DOPRAVU A PLATBU

Nechceme nic tajit ani Vás zdržovat tím, že budete muset důležité informace zdlouhavě hledat. Proto uvádíme cenu za dopravu i platbu hned na začátku.

 

Dopravce platba kartou/převodem dobírka
Zásilkona 70 Kč 110 Kč
Česká pošta
balík do balíkovny
80 Kč 120 Kč
Kurýr GLS 100 Kč 140 Kč
Česká pošta
balík do ruky
120 Kč 160 Kč

 

 

Při objednávce nad 3 000 Kč u nás máte dopravu zdarma.

 

RYCHLOST DORUČENÍ

Je v našich rukách. Pokud si objednáte zboží, které máme skladem a objednávka k nám dorazí před 11 hodinou, bude předána dopravci k doručení ještě ten den. A vy byste ji měli mít následují pracovní den u sebe. Objednávky přijaté po 11 hodině se i tak pokusíme předat dopravci ještě týž den, ale nemůžeme Vám to 100% slíbit. A pokud by při expedici vaší objednávky nastal jakýkoliv problém, obratem vás o tom budeme informovat a situaci s vámi řešit.

 

KVALITA DOPRAVY

Aspekt, který se snažíme ovlivnit především výběrem spolehlivých přepravních partnerů a také způsobem balení zboží. Každou objednávku se snažíme zabalit co nejlépe a nejbezpečněji, tak aby se jí v průběhu přepravy nic nestalo a vy jste měli z doručeného zboží radost. V případě, že bude balík s objednaným zbožím poškozený, nepřebírejte ho nebo s kurýrem (obsluhou výdejního místa) sepište zápis o škodě. Zároveň nás prosím kontaktujte telefonicky +420 703 329 459 nebo e-mailem info@romero.cz

 

ZABALENÉ ZBOŽÍ = „VÝKLADNÍ SKŘÍŇ“ NAŠÍ PRÁCE

Cena poštovného u nás zahrnuje jak dopravné, tak balné. Díky tomu všechny zásilky balíme opravdu poctivě. První, co při převzetí objdnaného zboží uvidíte je to, jak jsme ho zabalili. Zabalené zboží je pro nás taková výkladní skříň naší práce. Samozřejmě víme, že každý odeslaný balík vypadá nejlépe, když je zabalený do zcela nové krabice. Ale také si uvědomujeme, že jakýkoliv nový obal je ekologickou zátěží, proto na balení zboží využíváme zbytkové kartony, skartovaný papír, staré letáky apod.. Neobejdeme se ani bez bublinkové fólie a bublinkových obálek, protože námi odesílané zboží je převážně křehkého charakteru a my se všemožně snažíme zabránit jeho poškození či rozbití během přepravy.

 

NASTAL S VAŠÍ ZÁSILKOU JAKÝKOLIV PROBLÉM?

Děláme vše proto, aby doručení zboží proběhlo v pořádku a k vaší maximální spokojenosti a věříme, že proces, který jen stěží dokážeme ovlivnit dopadne na výbornou.

Pokud máte přece jen pocit, že v průběhu doručení zboží nebo po jeho rozbalení nebylo něco v pořádku, i kdyby šlo o úplnou maličkost, prosím dejte nám vědět.

Zpětná vazba je pro nás důležitá, protože díky ní můžeme naše služby neustále zlepšovat.

 

A to je k dopravě a platbě asi vše:-)

Věříme, že se nám podařilo veškeré otázky okolo dopravy a platby zodpovědět. Pokud jsme přece jen na něco zapomněli, můžete se na nás obrátit každý den, a to včetně sobot a nedělí. Jsme tu pro vás od 8:00 do 22:00 na e-mailu info@romero.cz nebo telefonním čísle +420 703 329 459.