Reklamace zboží

Produkty na náš e-shop pečlivě vybíráme, a protože vám chceme nabízet jen kvalitní produkty. Spolupracujeme s prověřenými dodavateli, na které se můžeme spolehnout. Mnohé produkty v naší nabídce jsou vyráběny ručně, proto se může stát, že se v průběhu každodenního používání něco pokazí. Pokud taková situace nestala, nemusíte se bát, my se k vám zády neobrátíme. Právě naopak – uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřešili v co nejkratší možné době. My totiž věříme, že REKLAMACE je skvělá forma reklamy - tak se do toho pojďme pustit…

 

Stejně jako u vrácení nebo výměny zboží poštovné hradíme my, a to v případě, že nám ho zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Kód pro zpětné zásilky je 90622293.

 

Co je potřeba splnit, abyste mohli zboží reklamovat?

  • stáhnout si reklamační formulář, na výběr máte formát Excel nebo PDF
  • formulář vyplnit – zvláštní pozornost prosím věnujte popisu závady, čím podrobnější je, tím lépe dokážeme s reklamací pracovat
  • následně formulář vytiskněte a podepište
  • z e-mailu si stáhněte fakturu, kterou nám rovněž přiložte k reklamaci
  • reklamační formulář a fakturu vložte do balíku s reklamovaným zbožím. Pro zdárné vyřešení reklamace, je potřeba zaslat kompletní zboží (např. pokud chcete reklamovat nefunkční zapínání u náušnice, je potřeba zaslat obě náušnice, nestačí poslat pouze tu s nefunkčním zapínáním). Zároveň je potřeba obsah zásilky bezpečně zabalit, aby se předešlo poškození zboží v průběhu přepravy.
  • na zabalený balík nalepte nebo napište kód pro zpětnou zásilku a takto zabalený balík odneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Odtud bude balík svezen na naše výdejní místo, kde si ho vyzvedneme.
  • V případě, že se rozhodnete zboží vrátit jiným způsobem než prostřednictvím poboček Zásilkovny, zabalte jej a pošlete na adresu:

ROMERO WORLD s. r. o.
Komenského 389
739 61 Třinec

 

Jak to u nás probíhá?

  • až vaši reklamaci přijmeme, budeme ji mít fyzicky na skladě, dáme vám o tom vědět e-mailem
  • během následujících 48 hodin reklamaci zpracujeme a zboží připravíme na odeslání k výrobci (dodavateli) – o tom, že byla reklamace odeslána, vám dáme vědět v dalším e-mailu
  • v 90% dorazí zásilka do druhého dne k našemu obchodnímu partnerovi, kde si ji převezme reklamační oddělení, které posoudí oprávněnost / neoprávněnost reklamace – do tohoto procesu nemáme možnost žádným způsobem zasahovat.
  • po ukončení reklamace je nám zboží zasláno zpět spolu s reklamačním protokolem, jak praví zákon.
  • v případě, že nám reklamaci uznali, odesíláme vám obratem opravené / vyměněné zboží na adresu (výdejní místo) v objednávce a oznámíme vám to e-mailem. Pokud reklamační oddělení reklamaci zamítne, dáme Vám o tom obratem vědět a o dalším možném postupu vás budeme informovat telefonicky.

 

A to je k reklamacím asi vše:-)

Věříme, že se nám podařilo veškeré otázky okolo reklamace zboží zodpovědět. Pokud jsme přece jen na něco zapomněli, můžete se na nás obrátit každý den, a to včetně sobot a nedělí. Jsme tu pro vás od 8:00 do 22:00 na e-mailu info@romero.cz nebo telefonním čísle +420 703 329 459.